نوشته شده توسط : علی

هماهنگ کننده عضلات و اعصاب است

هماهنگ بودن اعصاب و عضلات نعمتی است که همه ما دوست داریم از آن بهره‌مند شویم. اگر می‌خواهید میان عضلات و اعصاب خود هماهنگی به وجود آورید، از فواید قهوه استفاده کنید. بر اساس آخرین مطالعات انجام شده توسط دانشگاه‌های آمریکایی و مقاله‌های منتشر شده در مورد خواص قهوه، مشخص شده است که کافئین موجود در قهوه خاصیت زیادی برای برقراری ارتباط موثر میان اعصاب و عضلات دارد. قیمت قهوه گانودرما

چربی‌سوزی را افزایش می‌دهد

کافئین تقریبا در هر مکمل تجاری چربی سوزی یافت می شود و دلیل خوبی هم دارد. این یکی از معدود مواد طبیعی است که برای کمک به چربی سوزی کمک می‌کند. مطالعات مختلف نشان می‌دهد که کافئین می‌تواند میزان متابولیسم شما را ۳ تا ۱۱ درصد افزایش دهد.
 مطالعات دیگر نشان می‌دهد که کافئین می‌تواند به طور خاص چربی سوزی را تا ۱۰ درصد در افراد چاق و ۲۹ درصد در افراد لاغر افزایش دهد.

کافئین و بیماری نقرس :

افرادی که در گذشته سابقه بیماری نقرس را داشتند باید مصرف کافئین یا قهوه را کنار بگذارند زیرا به شدت ریسک ابتلا مجدد به بیماری نقرس را افزایش می دهند.

کافئین و احتمال ابتلا به کیست پستان :

زنانی که روزانه 31 تا 250 میلی گرم کافئین مصرف می کنند، احتمال رشد بیماری فیبروکیستیک پستانی را تا 5 برابر در مقایسه با افراد دیگر افزایش می دهند



:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

نکات مهم در زمان مصرف قهوه سوپریم گانودرما

علاوه بر آنچه باید باشد باید بدانید که در مورد زمان خوردن قهوه سوپریم نکاتی وجود داشته به طوری که لازم است بدانید در زمان مصرف این قهوه تا حد امکان بهتر است از مواد غذایی چون ذرت، شکر مصنوعی، تنقلات، لبنیات، سویا، ماهی و گلتون استفاده نکنید. همچنین لازم است بدانید اگر چه محدودیتی در شیوه مصرف قهوه سوپریم گانودرما وجود ندارد اما باید در مقدار مصرف این قهوه تعادل را رعایت کنید زیرا زیاده روی در آن می تواند مشکلاتی به وجود آورد؛ به طوری که معمولاً پیشنهاد می ‌شود روزانه بین ۱ تا ۶ گرم از این قهوه استفاده نمایید. این مقدار با توجه به نیازهای بدن و وضعیت سلامتی افراد مشخص می شود. همچنین توجه داشته باشید مصرف قارچ گانودرما با داروهای ضد فشارخون تداخل داشته زیرا این قارچ فشار خون را کاهش میدهد و همچنین داروهای ضد انعقاد خود نیز با این قهوه تداخل دارویی دارد.

روش های مصرف گانودرما

گانودرما پوسته ی سخت و چوب مانندی دارد که مصرف آن را دشوار می کند. در نتیجه اول باید گانودرما را فرآوری کنیم تا بتوانیم راحت مصرف کنیم و از تمام خواص آن بهره ببریم.

گانودرما به صورت های مختلفی مانند پودر، قارچ خشک شده، کپسول، دمنوش، شامپو، صابون و قهوه مصرف می شود.

قیمت قارچ گانودرما


همانگونه که در قسمت فبل اشاره نمودیم شرکت دکتر بیز قارچ گانودرما را طی چند مرحله فراوری نموده و پس از آماده سازی کامل که به شکل پودر در می آید با قهوه مخلوط نموده و آن را در ۲۰ ساشه در هر بسته به مشتری ارائه می دهد و اینکه هر بسته قیمت مربوط به خود را دارد . قارچ گانودرما به دلیل ضخامت محصول و تلخی پوست قارچ برای افرادی که قصد استفاده از این گیاه جان افزا را دارند مشکل و تقریبا محال می سازد . پس ما پیشنهاد می کنیم که هرگز به دنبال نرخ قارچ گانودرما جهت خرید نباشید و فقط جهت خرید و استفاده این محصول به دنبال مبلغ گانودرما به صورت قهوه باشید . قیمت قهوه گانودرما در چهار مدل و با خاصیت های متنوع و گوناگون تهیه و تولید شده است  نرخ کافه گانودرما در قالب سوپریم به دلیل جنسینگ موجود در آن با قیمت ۱۹۸ هزار تومان عرضه می شود که گران ترین بسته ی قهوه گانودرما می باشد و مبلغ هر سه مدل دیگر اعم از قهوه گانودرما لاته , موکا و هات چکلت به قیمت ۱۸۹ هزار تومان فروخته می شود . و هر قیمتی بیش از این مازاد بر قیمت واقعی می باشد و شما خریدار عزیز حتما خرید خود را به قیمت واقعی و از فروشندگان و کارشناسان شرکت بیز انجام دهید .



:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1400 | نظرات ()