نوشته شده توسط : علی

 

❤ مدل چادر جوریه که امکان رو گیری عالی داره و پوشش همه بدن کامل انجام میشه. کارشناسان جلابیب بخش عمده ای از بررسی های خود را به انتخاب پارچه اختصاص می دهند تا پارچه هایی را بیابند که : ضخامت لازم مورد نظر جلابیب را داشته باشد و به هیچ وجه سایه بدن را مشخص نسازد، پرز ندهد، رنگ مشکی قابل قبولی داشته باشد و مشکی بماند و حتی الامکان با رعایت موارد گفته شده برای شستشو، نیاز به اتوکشی نداشته باشد و از همه مهمتر قیمت مناسبی برای عرضه به مشتریان محترم داشته باشد. دومین مورد دارا بودن کاپ بر روی سر که حالت یک هد در روی پیشانی می باشد و باعث می شود چادر خیلی راحت در روی سر قرار گرفته و به هیچ وجه موها نمایان نشود. و همچنین دارا بودن نقاب که با دو دکمه به خود چادر متصل است که در صورت تمایل به جای مقنعه و یا در حالت پوشیه بسته شود و حجاب فوق العاده ای را فراهم می آورد و در صورت عدم تمایل به استفاده داخل چادر قرار گرفته و به هیچ وجه دیده نمی شود.

خرید چادر

 

چادر اماراتی با توجه به اندامی بودن نسبت به دیگر مدل های عربی و راحتی بسیار خوب در نزد خانم های جوان مخصوصا دانشجویان و دانش آموزان مورد استقبال فراوان قرار گرفته است. این چادر به چادر عربی شباهت دارد و اندازه مچ آن 10 سانتیمتر است که جای آستین را گرفته است. چادر ساده، سر و تمام اندام را می پوشاند، دوختی آسان و اندازه گیری ساده دارد. چادر ساده ایرانی برای این افراد با اندام توپر مناسب است. شاید بتوان گفت همان برای دانشجوها مناسب است. در ادامه میران محاسبه پارچه لازم متناسب با قد هر فردی را خواهیم گفت. چادر صدف: طرح منحصر به فرد خانه حجاب صدف مناسب برای افرادی که به دنبال چادر راحت، سبک با پوشش عالی هستند، میباشد. اگر به دنبال چادر سبک عربی با این جنس هستید ، میتوانید چادر بحرینی تریزا را ببینید. چادر اماراتی از دسته چادرهای سبک عربی می باشد چادر اماراتی همانگونه که از نامش مشخص است یکی از انواع چادرهای عربی ویژه کشور امارات و کویت می باشد. از نظر گشادی شبیه به چادر عربی اصیل میباشد.

چادر ملی

 

چادر حسنی یکی از اصیل ترین چادر های ایرانی می باشد که از دو قسمت تشکیل شده است که از پشت بهم وصل می باشند قسمت اول که شامل دستکهای چادر می باشد و تا زانو پایین می آید و بوسیله کش روی سر ثابت میشود قسمت پایین چادر حسنی که شبیه دامن بوده و بوسیله بند هایی به پشت کمر بسته می شوند و وزن چادر را تا حدود زیاد کم میکنند. اگر بخواهید بدون درز باشد، پارچه ای با عرض حداقل ۱۸۰-۱۷۰ سانتیمتر مورد نیاز است، در غیر این صورت تکه پایین آن باید جداگانه وصل شود تا طول مدل از قسمت پشت سر تا پشت پا مهیا شود. مدل کلی چادر صدفی شبیه چادر لبنانی است، با این تفاوت که در بالای سر آن مقنعهای و یا چانه دارد و از جلو زیپ میخورد. پس اگر در عراق از عَبایی که بر تن خانم عراقی بوده خوشتان آمده است، باید بگویم که در ایران به دنبال آن نگردید، چون آن دوخت مختص عراق است. نکته مهم این است که این پارچه برخلاف برخی از کن کن ها نخ کش نمی شود و همچنین ایستادگی زیبایی بر تن دارد.

چادر لبنانی

 

نکته : موقع برش پشت و جلو، چون عرض پارچه چادری کم است ، آستین ها کامل در نمی آید. چادر کمری حُسنا، نمونه به روز شده چادر قجری می باشد تفاوت عمده چادر حسنا با چادر قجری در دو بخش اصلی می باشد ابتدا اینکه با توجه به استفاده از پارچه های با عرض زیاد پشت چادر دوخت ندارد و نکته بعد اینکه دستک های جلو چادر با توجه به عرض پارچه بلندتر بوده و به دامن چادر متصل است. امکان استفاده از کیف در زیر چادر مقدور است. امتیازات ویژه چادر بیروتی را میتوان به شرح زیر بیان داشت: اول این مورد که جلوی چادر بر روی هم قرار گرفته و از یک طرف با کش تعبیه شده که در بازوی مقابل قرار گرفته و از طرف دیگر با دکمه مخفی بسته میشود. تا هم در مراسم عقد و نامزدی مورد استفاده عروس قرار بگیرد و هم به عنوان چادر نماز بعد ها به سجاده عروس خانم برود و این پیوند زمینی جلوه ای آسمانی بگیرد. قسمت بالای سر با نقابی که دارد جلوه زیبایی به ایست چادر می دهد، نقاب توسط کش روی سر نگه داشته میشود، این چادر آستین ندارد و یه یک مچی به اندازه ۱۰سانتی متردارد که برای ما کار ساق را انجام داده و پوشش کاملی دارد.

چادر دانشجویی



:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

ما در دستورات دینی مان داریم که اگر کسی حد حجاب حداقلی را رعایت کرد و احساس کرد کسی نگاه ناسالمی به او دارد موظف است رویش را بیشتر بگیرد که با چادر اصیل ایرانی میسر است در ضمن آنکه کاربرد آسانی هم دارد.به عبارتی پوشیده تر از چادر و راحت تر از مانتو. مشخصات چادر عبا ایرانی چادر عبا ایرانی، طوری طراحی شده است که علاوه بر پوشیدگی کامل، احساس راحتی مطلق داشته… ایرانیان از دیرباز به پاکدامنی اهمیت میدادند و زنان ایرانی پوشیده با چادر یا پوششهای دیگری که بخشهایی از موها را میپوشاند و تنه را در بر میگرفت، در میان مردان ظاهر میشدند. همینطوری یهو به سرم زد چادر ملی یاد بدهم! چی چی رو میگی چادر ایرانی سر کرد ، این عبای عربیه که بعضیها آنرا بعنوان چادر ملی و چادر ایرانی به جامعه غالب کردند که خوشبختانه مورداستقبال زنان ایرانی قرار نگرفت. همچنین این پارچه استفاده شده در چادرهای دوخته چادیران برخلاف اغلب چادرهای کن کن موجود در بازار نخ کش نمی شود. از روش و ابزار تحقیقات اسنادی و کتابخانه ای در جهت جمع آوری داده ها، استفاده شده است. پارچه ها به شکلی انتخاب شده اند تا علاوه بر وزن سبک به اندازه ای ضخیم بوده تا بدن نما نباشند .در خصوص جنس پارچه ها به استحضار میرساند که پارچه کن کن نسبت به پارچه کرپ براق تر و رسمی تر است و پارچه حریر اسود در بین پارچه ها اعلا تر و از بهترین ژاپنی و کره ای می باشد.

خرید چادر

 

در ان زمان پسرم تنها شش ماه داشت و باید او را هر روز قبل از شروع کلاس به خانه مادرم میبردم، در آن مدت استفاده از چادرهای معمولی برایم کار بسیار سختی بود و به دنبال چادری میگشتم که راحت و به دور از هر گونه خودنمایی باشد. چادر لبنانی صدفی همانگونه که از نامش مشخص است از سبک چادر های عربی می باشد که همانند سایر چادرهای عربی از عرض زیادی بهره مند است و گشادی و راحتی خاصی دارد و به دلیل داشتن آستین های دو لایه 15 سانتی آزادی عمل در کارهای روز مره را برای بانوان محجبه فراهم نموده است. در پایین دامن ( از زانو به پایین) شرّابه هایی (منگله) تا به مچ پا آویزان است. این نوع پوشش راحت است و همراه با پوشیدن مقنعه می تواند حجاب کاملی باشد. این چادر مسافرتی وزنی بالغ بر 7 کیلو گرم دارد که کمی سنگین تر از چادر های کمپینگ است اما با توجه به ابعاد بزرگ و ظرفیت بالای جایگیری که دارد ایده آل می باشد . براساس اینکه طول عمر خوبی دارد و نیاز به اتو کردن مداوم ندارد معولا به عنوان چادر های اداری و یا روزمره استفاده و مورد پسند همگان شده است.

چادر ملی

 

کاربرد آن سخت بود ، به آن کش دوختند ، جلوی چادر را دوختند ، برایش جای دست گذاشتن اما هرچه به آن اضافه کردن باز هم نمی دانستی شماباید چادر را حفظ کنی یا چادر شما را .ما باید به ایرانی بودنمان افتخار کنیم و چادر کمری حجاب ایرانی است که بالاترین درجه ی اسلامی را هم دارد.صحبت و سوال زیاد است و وقت ما کم . از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کارخانه نساجی شهرکرد برای تولید چادر مشکی ایرانی اختصاص داده شده بود ولی تا چند سال اخیر به همچین توفیقی دست نیافته بود. چادرهای یاسانی به همراه پوشیه تولید شده و با پارچه با کیفیت کن کن ، حریر اسود و کرپ عرضه می گردد . وقتی نوبت به من رسید به آن ها گفتم من با نظر شماها مخالف هستم ما می گوییم ما دوستیم دشمن نیستیم دوست باید چراغ ها را روشن کند، راه و چاه را نشان دهد ان دو حسن دارد؛ چراکه امکان بازگشت را برای کسی که به بیراهه می رود، فراهم می کند و چون از قبل با راه آشنا شده احتمال اینکه برگردد خیلی زیاد است و اگر هم برنگردد حجت بر او تمام شده است چون با آگاهی رفته است.

چادر لبنانی

 

برخی مناطق هزاره نشین حمایل را با نخ های رنگارنگ روی پارچه می دوزند. چادر ساده ایرانی را اغلب به صورت پارچه تهیه کرده و بعد آن را به صورت سفارشی می دوزند اما چادیران با دوخت این چادر به صورت سایزبندی در تمام قدها دغدغه تهیه چادر ساده ایرانی را از بین برده است. این مقنعه در حقیقت جایگزین مانتو، ساق دست و حتی رو بند می شود. این چادر مچ دار است بدین معنی که در قسمت شکاف دستها ، مچی به طول 8.5 سانتی متر و عرض 12.5 سانتی متر، تعبیه شده که تاحدی جایگزین ساق دست خواهد شد.. این چادر با جای ده نفری که می گیرد مناسب هر خانواده ایست. در این راستا چادر ملی توسط طراحان ایران به بازار عرضه شد که با استقبال چشم گیری نیز مواجه شد. حاصل این تحقیق گواهی می دهد که چادر، در طول تاریخ از نظر شکل و رنگ متناسب با فرهنگ دوران خود شکل های متفاوتی گرفته است؛ و نکته قابل توجه دیگری که از این تحقیق می توان استنباط کرد این است که ، چادر، پوششی که زنان ایرانی از دوره باستان از آن استفاده می کردند، بعد ها ، الگوی مناسبی برای حجاب زنان مسلمان شده است.

چادر عربی

 



:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

از لحاظ علمی، عسل ارگانیک، عسلی است که در تمامی مراحل تولید و فرآوری آن از هیچ نوع ماده سمی و شیمیایی و آنتی بیوتیکی استفاده نشده باشد یعنی زنبور دار از هیچ نوع ماده برای عمل آوری عسل به زنبوران عسل نخورانده باشد و حتی از آفت کشها و داروها هم برای مبارزه با بیماریها و افت های احتمالی زنبور عسل در فرایند تولید استفاده نکرده باشد ، آنگاه شهد جمع آوری شده و فرآوری شده توسط زنبور عسل به عسل ارگانیک تبدیل می شود. نوشیدن چای کافئین دار موجب اختلال در خواب می شود. افسردگی نوعی اختلال است که با کاهش خلق و خوی و ایجاد اشکال در فعالیت های عادی روزمره در ارتباط است. درنهایت باید گفت که اطلاعات کاملی درباره استفاده درمانی از این گیاه در دست نیست و در بعضی موارد باعث ایجاد عوارض متنوعی نظیر تهوع، اسهال و یبوست شده است. اکنون، گانودرما لوسیدیوم در جهان به خوبی شناخته شده است و از خواص دارویی شگفت انگیز آن استفاده فراوانی می­شود.

خرید روغن کنجد دکتر بیز

در کشورهای مختلف به غیر از چین ژاپن و کره این قارچ به صورت ترکیب با خوردنیها یا دمیهای مختلف به خصوص قهوه است. این قارچ اسامی مختلفی دارد و در مناطق مختلف جهان با نام خاصی شناخته می­ شود. از جمله این ترکیبات می توان به بتا-دی گلوکانها (β-D Glucan)، هتروپلی ساکاریدها و گلیکو پروتئین ها اشاره کرد. قیمت این محصول در مقایسه با محصولات مشابه بسیار مناسب و معقول بوده و در بسته بندی های مختلف به فروش می رسد که افراد می توانند با توجه به مقدار بودجه خود این محصول را خریداری کنند از جمله بهترین فواید قهوه گانودرما لاته می توان به کاهش وزن و از بین بردن بافت های اضافی اشاره نمود. گزارشات علمی تایید کرده اند که پلی ساکاریدهای قارچ گانودرما می تواند به کاهش تخریب سلول های مغزی انجامیده و به عنوان یک عامل درمانی بیماری آلزایمر مورد توجه قرار گیرند. در خصوص طبع سبوس برنج قهوه ای باید توجه داشته باشید که این محصول دارای طبیعت معتدل بوده از این رو مصرف آن هیچ گونه ضرری برای شما نخواهد داشت. در یک نظرسنجی که در هنگ کنگ انجام شده است، قارچ گانودرما لوسیدیوم سومین داروی گیاهی است که در بیماران کاندید جراحی قبل از عمل جراحی مصرف می شود.

خرید قهوه گانودرما

اما برای اینکه خودتان هم بتوانید سیر ترشی چند ساله و خوشمزه درست کنید، قبل از هر چیزی به صبر و حوصله برای گذشتن زمان و رسیدن کامل سیر ترشی نیاز دارید و پس از آن هم لازم است دستور تهیه سیر ترشی در خانه را بدانید که ما در این مطلب از موج باز برای شما آورده ایم. نتایج بررسی های محققان نشان داده است که پلی ساکاریدهای موجود در قارچ گانودرما لوسیدیوم می تواند آسیب های ناشی از ایسکمی و واکنش های التهابی را در سلول های عصبی مهار کند و به این ترتیب به بهبود اختلال افسردگی کمک کند. گزارشات نشان داده است که پلی ساکاریدهای قارچ گانودرما با فعال سازی برخی از مکانیسم های دفاعی بدن و کاهش تولید رادیکال های آزاد، به بهبود زخم و آسیب های پوستی کمک زیادی می کنند. خواص دارویی گانودرما لوسیدیوم به خاطر وجود 400 ترکیب زیستی فعالی است که در میسلیوم و اسپور آن وجود دارد و مهمترین آنها شامل گلیکوپروتئینها، پلی ساکاریدها و ترپنوئیدها (مانند گانودریک اسید A، B، C و D، گانودرول A و B، لوسیدنیک اسید A و B و گانودرمانوتریول)، سزکوئی ترپنها، استروئیدها، آلکالوئیدها مشتقات بنزوپیران و ترکیبات پلی فنل می­باشند.

خرید سبوس برنج دکتر بیز

تاکنون مقادیر قابل توجهی از انواع مختلف این ترکیبات (بیش از صد نوع) در میسلیوم، اندام تولید مثلی و اسپور (هاگ) قارچ گانودرما شناسایی شده است. ترکیب روغنهای مختلف به اهداف مختلف و اختلال موجود بستگی دارد. تنظیم میزان قند خون در این ترکیب بر عهده دارچین است که میتواند هر نوشیدنی یا غذایی را معطر و باب میل کند. نتیجه کاهش انسولین در خون افزایش قند خون است. قارچ گانودرما (نام علمی: Ganoderma lucidum) قارچی یکساله از تیره تابانپوستان (Ganodermataceae) است. خرید دمنوش مصفی خون دکتر بیز تحقیقات نشان داده است که بتا- دی گلوکان های قارچ گانودرما لوسیدیوم با تاثیر بر ژن های پیش التهابی می­توانند باعث کاهش میزان التهابات شوند. روغن کنجد یکی از بهترین روغن هایی است که متخصصان دندانپزشکی استفاده از آن را توصیه می کنند، روغن کنجد با کاهش پلاک بر روی دندان ها، خطر پوسیدگی را کاهش داده و باعث سفیدتر شدن دندان می شود. علم پزشکی مدرن در صدد است تا از عسل در بهبود زخمهای مزمن و مبارزه با عفونت استفاده کند. بر طبق یک گزارش علمی این پلی ساکارید توانسته است میزان التهابات ناشی از رژیم های پر کلسترول را در موش کاهش دهد. پژوهش ها نشان می دهد که پلی ساکاریدهای قارچ گانودرما لوسیدیوم به بهبود اختلالات شناختی از طریق تکثیر سلول های پیش ساز عصبی موش کمک کرده است.

گانودرما بیز



:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

تاریخچه حجاب در جهان در بسیاری از کتاب­های تاریخی مورد بررسی قرارگرفته­ است. به گواهی تاریخ، حجاب از دوران باستان و در تمامی نقاط جهان، در میان زنان رایج است. البته مقدار آن در همه جا یکسان و به یک شکل نبوده و به اشکال مختلف استفاده می­ شده ­است.

چادر لبنانی

دانشمندان معتقدند پوشیدگی یک امر فطری است؛ به این معنی که براساس رسوم اکتسابی، قوانین بشری یا حتی احکام دینی شکل نگرفته است. میل به پوشش و حجاب بطور خاص در میان زنان موجب می­شود تا آنان هنگام حضور در اجتماع، خود را بیش تر از مردان بپوشانند (این سوال که چرا درحال­ حاضر این موضوع در بسیاری از کشورها مصداق ندارد و برعکس، زنان نسبت به مردان پوشش کمتری دارند، در ادامه این مطلب پاسخ داده خواهد شد).

چادر ملی

البته ناگفته نماند که قوانین بشری و احکام دینی در تغییر و تکمیل حجاب نقش بسزایی داشته است. خصوصا ادیان الهی باتوجه به اینکه با فطرت انسانی مطابقت دارد، به رعایت حجاب تاکید کرده و حدود آن را مشخص کرده اند.

چادر دانشجویی

نقش برجسته ها و مجسمه های دوران باستان نشان می دهد که پوشش سر و موها پیشینه ی تاریخی دارد. مورخان میگویند پوشش سر (یا همان روسری) در میان زنان با درجه ی بالای اجتماعی بیشتر دیده شده است. در مقابل کنیزان، روسپیان و رقصندگان از پوشش کمتری استفاده میکردند. در کتاب کاراکالپاک آمده است: حضور زنان در سطوح بالای اجتماعی، ارزان در دسترس نبودن، پاک و طاهر ماندن، اعتقادات مذهبی و تامین امنیت، مهم ترین دلایل پوشیده تر بودن لباس زنان در طول تاریخ است .

چادر عربی

بین النهرین

لباس های زنان پوشیده تر از لباس های مردان بود.  ویل دورانت در کتاب تاریخ تمدن (ج ۱) در رابطه با تمدن بین النهرین مینویسد: با پیشرفت تمدن، لباس شان هم بلندتر شد.

در یکی از آثار ۴۰۰۰ سال پیش از میلاد، زنی در بین النهرین که نقشی از او باقیمانده با تکه پارچه کوچکی سرش را پوشانده است. (ولگسانگ)



:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

در این مطلب تاریخچه حجاب از دوران باستان تا امروز در ایران و جهان بصورت مصور و مستند روایت شده است. مطالعه تاریخچه حجاب و در کنار آن بررسی وضعیت زن در خانواده و در جامعه می­تواند تاثیر پوشش بر جایگاه خانوادگی و اجتماعی زن را روشن کند.

چادر ملی

موضوعات بررسی شده در این مطلب عبارتند از : تاریخچه حجاب در دوران باستان ، تاریخچه حجاب در ایران ، تاریخچه حجاب در اروپا ، تاریخچه حجاب در اسلام ، تاریخچه برهنگی در جهان، تاریخچه برهنگی در ایران، ماجرای اجباری شدن حجاب در ایران ، گرایش فطری به پوشش و علل گرایش به بدحجابی.

چادر لبنانی

حجاب به چه معناست؟

معنای لغوی حجاب: حجاب یک کلمه عربی به معنای پرده است و چون خاصیت پرده، پوشاندن و ایجاد حریم است، حجاب هم به معنای پوشاننده بکار میرود.

معنای اصطلاحی حجاب: حجاب یک اصطلاح اسلامی است. از دیدگاه فقهی حجاب یعنی زنان در اجتماع و در مقابل مردان نامحرم طوری لباس بپوشند که برجستگی های بدنشان مشخص نباشد و فقط گردی صورت و دست هایشان تا مج باز باشد. به عبارت دیگر حجاب یعنی لباس زنان در مقابل مردان نامحرم، نمایش دهنده جاذبه جنسی شان نباشد. حالا اینکه این لباس، چه مدل و چه رنگی باشد را اسلام محدود نکرده است.

چادر دانشجویی

مطالعه تاریخچه حجاب چه اهمیتی دارد

آنچه در تاریخ آمده محصول عمر میلیاردها انسان است. مطالعه ­ی تاریخ ما را از حوادثی که بر ملت­های گذشته رخ داده و واکنش های فردی و جمعی آن­ها به این حوادث باخبر می­کند. تاریخ به ما می­گوید کدام ملت به چه دلیل پیشرفت کرد و کدام ملت به چه دلیل پسرفت. تاریخ به ما می­ آموزد که تغییرات فرهنگی در بلندمدت چه تاثیری بر تعالی یا تنزل تمدن­ها داشته­ است.

چادر عربی

مورخان معتقدند هدف از مطالعه تاریخ صرفا شناختن اشخاص و وقایع نیست بلکه هدف شناخت وضع زندگی اجتماعی و تغییرات جوامع انسانی است. زیرا آشنایی با زندگی اجتماعی انسان در طول تاریخ منجر می­شود تا شناخت بهتر و بیشتری نسبت به جامعه ی کنونی پیداکنیم. به بیان دیگر، هدف از مطالعه تاریخ اینست که انسان به قوانین و سنن حاکم بر تاریخ آشنا شود و براساس آن، قوانین حاکم بر زندگی فردی و اجتماعی خود را تعیین کند.

و نکته جالب در مطالعه تاریخ اینست که بسیاری از اتفاقات در دوره­ های مختلف تاریخی تکرارشده ­است. پس تاریخ پیوسته تکرار مى شود و امام علی(ع) نیز به این موضوع اشاره کرده و می فرمایند: « اى بندگان خدا! روزگار در مورد بازماندگان همان­گونه جریان پیدا میکند که درباره گذشتگان جریان داشت ».

در این مطلب تاریخچه حجاب از دوران باستان تا امروز در ایران و جهان بصورت مصور و مستند روایت شده است. مطالعه تاریخچه حجاب و در کنار آن بررسی وضعیت زن در خانواده و در جامعه می­تواند تاثیر پوشش بر جایگاه خانوادگی و اجتماعی زن را روشن کند.



:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

قهوه گانودرما با بیش از 400 ماده ارزشمند برای سلامتی
دیابت نوع دوم که سیصد میلیون نفر را در تمام دنیا تحت تاثیر قرار داده است  مصفی خون بیز بیز توسط گانودرما قابل پیشگیری است و میتواند قهوه سوپریم احتمال ابتلا به این نوع از دیابت را بین ۲۳% تا ۵۰% کاهش دهد. قارچ گانودرما میتواند کلسترول و مقاومت بـه انسولین را در بیماران دیابتی کاهش بدهد. بیشتر خواص قارچ گانودرما در افرادی مشاهده شده سوپریم گانودرما کـه بـه بیماری مبتلا هستند. اما بهترین نوع مواد غذایی برای درمان این بیماری مصرف قارچ گانودرما می باشد. بهترین زمان مصرف از قارچ گانودرما در طول ماه است که می توان از آن به صورت پودر در نوشیدنی های گرم و یا در سوپ استفاده کرد. گانودرما به عنوان یکی از قویترین سمزداهای طبیعی در جهان شناخته میشه و قطعا پروسه ی سمزدایی با برون ریزی همراه هستش که این برون ریزی به شکلهای مختلفی از جمله جوش، خلت، تعریق، ادرار و مدفوع (به شکل اسهال در برخی افراد)، حالت تهوع و استفراغ و بعضا سردردهای خفیف خودش رو نشون میده که به هیچ وجه جای نگرانی نیست و بعد از مدتی و با تداوم مصرف این نشانه ها از بین خواهد رفت. ترجیحا بلافاصله بعد از غذا و یا به صورت ناشتا مصرف نشود بهتر است.

5. بعد از ترکیب کامل میتوانید ان را داخل لیوان یا ظرفی ریخته و مصرف نمایید . تحقیقات در بیماران سرطانی نشان داده کـه برخی مولکولهاي یافتشده در قارچ گانودرما می توانند فعالیت یک نوع از گلبولهاي سفید بنام «سلولهاي کُشندهٔ طبیعی» را افزایش بدهند. به دلیل وجود مقدار کمی کافئین در این قهوه ها بهتر است مصرف آن را به ساعات پایانی شب و قبل از خواب موکول نکنید.توجه داشته باشید قهوه سوپریم، لاته و موکا و همچنین شکلات داغ گانودرما دارو نیستند.با اینکه ترکیبات گانودرما مکمل های بسیار مفیدی برای کنترلِ پیشرفت بیماری ها و از بین رفتن اثرات مخرب آنها بر بدن می باشد تجویز موردی آنها صحیح نبوده و توصیه میشود به هیچ وجه بدون مشورت با پزشک اقدام به جایگزینی یا قطع مصرف داروهای مهم خود نکنید. در ساختار قارچ گانودرما، پلی ساکاریدهای متنوع و ویتامین های ضروری وجود دارد و این موارد به عنوان یک مکمل غذایی عالی محسوب می شود.

پژوهشگران دریافتند در اثر مصرف ۸ هفتهاي مکمل قارچ گانودرما، خستگی افراد کاهش یافته و افراد بیشتر احساس تندرستی میکنند. در اثر مصرف ۴ هفتهاي پودر قارچ گانودرما، خستگی افراد کاهش و کیفیت زندگیشان التیام یافت. ولی در مطالعات گستردهتر بعدی نتیجهي مشابهی مشاهده نشد. برخی مطالعات اولیه در انسان نیز نتایج مشابهی را نشان میدهند. ۱. سطح کلسترول و چربی خون را کاهش می دهد و از تصلب شرایین جلوگیری می کند. قارچ گانودرما بـه کاهش خستگی و افسردگی و درنتیجه التیام کیفیت زندگی کمک می کند. هم چنین عصارهٔ قارچ گانودرما فعالیت ضدمالاریایی دارد و هم زمان میتواند از بروز آسیب بـه کبد جلوگیري کند. عصارهٔ قارچ گانودرما میتواند زمان التیام زخمها رابهطور چشمگیری کاهش بدهد. یک تا دو هفته زمان میبرد تا قارچ­های گانودرما ظاهر گردند. البته مطالعات دیگری در بزرگسالان سالم انجام گرفته کـه هیچ بهبودی را در عملکرد دستگاه ایمنی یا التهابات پس از ۴ هفته مصرف عصارهي این قارچ نشان نمی دهد. هم چنین این قارچ توانست رشد ۵ قارچ بیماریزای مختلف را تا ۵۸٪ کاهش بدهد.

این ویژگی از طریق کاهش التهابات و جلوگیري از رشد تومورها انجام می گیرد. دکتر بیز برای اینکه تمامی افراد قدرت خرید قهوه هات چاکلت گانودرما را پیدا کنند این محصول را در بسته های ۲۰ عددی تولید کرده است که هر فرد می تواند هر ساشه از این بسته را در دو وعده مورد استفاده قرار دهد. این قهوه با داشتن اسید آمینه و آنتی اکسیدان از سرطان جلوگیری میکند. از اینرو مطالعهاي صورت گرفت تا تأثیر این قارچ بر روی سرطان پروستات مشخص بشود. قارچ گانودرما در پیشگیری و التیام برخی سرطانها مانند سرطان سینه و سرطان پروستات مؤثر اسـت. دریک مطالعه این قارچ توانست عملکرد لنفوسیتها را در مبارزه با عفونتها و سرطانها در ورزشکارانی کـه در دسترس شرایط استرسزا هستند، التیام بدهد. این سلولها میتوانند با عفونتها و سرطانها در بدن بجنگند. گانودرما، نوعی از قارچ های دارویی می باشد که بیش از ۳۰۰۰ سال است که در طب سنتی شرق آسیا مورد استفاده قرار گرفته است. چرا که خیلی ها اقدام به پرورش قارچ گانودرما از گونه ی لوسیدوم میکنند ولی متاسفانه به دلیل نداشتن تجهیزات تخصصی کافی و یا عدم علم کافی در زمینه ی کاشت و پرورش قارچ گانودرما، محصول نهایی آنان کیفیت و ارزش غذایی مورد انتظار را نداشته و نمیتوان محصولات عرضه شده توسط آنان را به عنوان یک محصول استاندارد در نظر گرفت. 

 



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 فروردين 1400 | نظرات ()