نوشته شده توسط : علی

قهوه گانودرما با بیش از 400 ماده ارزشمند برای سلامتی
دیابت نوع دوم که سیصد میلیون نفر را در تمام دنیا تحت تاثیر قرار داده است  مصفی خون بیز بیز توسط گانودرما قابل پیشگیری است و میتواند قهوه سوپریم احتمال ابتلا به این نوع از دیابت را بین ۲۳% تا ۵۰% کاهش دهد. قارچ گانودرما میتواند کلسترول و مقاومت بـه انسولین را در بیماران دیابتی کاهش بدهد. بیشتر خواص قارچ گانودرما در افرادی مشاهده شده سوپریم گانودرما کـه بـه بیماری مبتلا هستند. اما بهترین نوع مواد غذایی برای درمان این بیماری مصرف قارچ گانودرما می باشد. بهترین زمان مصرف از قارچ گانودرما در طول ماه است که می توان از آن به صورت پودر در نوشیدنی های گرم و یا در سوپ استفاده کرد. گانودرما به عنوان یکی از قویترین سمزداهای طبیعی در جهان شناخته میشه و قطعا پروسه ی سمزدایی با برون ریزی همراه هستش که این برون ریزی به شکلهای مختلفی از جمله جوش، خلت، تعریق، ادرار و مدفوع (به شکل اسهال در برخی افراد)، حالت تهوع و استفراغ و بعضا سردردهای خفیف خودش رو نشون میده که به هیچ وجه جای نگرانی نیست و بعد از مدتی و با تداوم مصرف این نشانه ها از بین خواهد رفت. ترجیحا بلافاصله بعد از غذا و یا به صورت ناشتا مصرف نشود بهتر است.

5. بعد از ترکیب کامل میتوانید ان را داخل لیوان یا ظرفی ریخته و مصرف نمایید . تحقیقات در بیماران سرطانی نشان داده کـه برخی مولکولهاي یافتشده در قارچ گانودرما می توانند فعالیت یک نوع از گلبولهاي سفید بنام «سلولهاي کُشندهٔ طبیعی» را افزایش بدهند. به دلیل وجود مقدار کمی کافئین در این قهوه ها بهتر است مصرف آن را به ساعات پایانی شب و قبل از خواب موکول نکنید.توجه داشته باشید قهوه سوپریم، لاته و موکا و همچنین شکلات داغ گانودرما دارو نیستند.با اینکه ترکیبات گانودرما مکمل های بسیار مفیدی برای کنترلِ پیشرفت بیماری ها و از بین رفتن اثرات مخرب آنها بر بدن می باشد تجویز موردی آنها صحیح نبوده و توصیه میشود به هیچ وجه بدون مشورت با پزشک اقدام به جایگزینی یا قطع مصرف داروهای مهم خود نکنید. در ساختار قارچ گانودرما، پلی ساکاریدهای متنوع و ویتامین های ضروری وجود دارد و این موارد به عنوان یک مکمل غذایی عالی محسوب می شود.

پژوهشگران دریافتند در اثر مصرف ۸ هفتهاي مکمل قارچ گانودرما، خستگی افراد کاهش یافته و افراد بیشتر احساس تندرستی میکنند. در اثر مصرف ۴ هفتهاي پودر قارچ گانودرما، خستگی افراد کاهش و کیفیت زندگیشان التیام یافت. ولی در مطالعات گستردهتر بعدی نتیجهي مشابهی مشاهده نشد. برخی مطالعات اولیه در انسان نیز نتایج مشابهی را نشان میدهند. ۱. سطح کلسترول و چربی خون را کاهش می دهد و از تصلب شرایین جلوگیری می کند. قارچ گانودرما بـه کاهش خستگی و افسردگی و درنتیجه التیام کیفیت زندگی کمک می کند. هم چنین عصارهٔ قارچ گانودرما فعالیت ضدمالاریایی دارد و هم زمان میتواند از بروز آسیب بـه کبد جلوگیري کند. عصارهٔ قارچ گانودرما میتواند زمان التیام زخمها رابهطور چشمگیری کاهش بدهد. یک تا دو هفته زمان میبرد تا قارچ­های گانودرما ظاهر گردند. البته مطالعات دیگری در بزرگسالان سالم انجام گرفته کـه هیچ بهبودی را در عملکرد دستگاه ایمنی یا التهابات پس از ۴ هفته مصرف عصارهي این قارچ نشان نمی دهد. هم چنین این قارچ توانست رشد ۵ قارچ بیماریزای مختلف را تا ۵۸٪ کاهش بدهد.

این ویژگی از طریق کاهش التهابات و جلوگیري از رشد تومورها انجام می گیرد. دکتر بیز برای اینکه تمامی افراد قدرت خرید قهوه هات چاکلت گانودرما را پیدا کنند این محصول را در بسته های ۲۰ عددی تولید کرده است که هر فرد می تواند هر ساشه از این بسته را در دو وعده مورد استفاده قرار دهد. این قهوه با داشتن اسید آمینه و آنتی اکسیدان از سرطان جلوگیری میکند. از اینرو مطالعهاي صورت گرفت تا تأثیر این قارچ بر روی سرطان پروستات مشخص بشود. قارچ گانودرما در پیشگیری و التیام برخی سرطانها مانند سرطان سینه و سرطان پروستات مؤثر اسـت. دریک مطالعه این قارچ توانست عملکرد لنفوسیتها را در مبارزه با عفونتها و سرطانها در ورزشکارانی کـه در دسترس شرایط استرسزا هستند، التیام بدهد. این سلولها میتوانند با عفونتها و سرطانها در بدن بجنگند. گانودرما، نوعی از قارچ های دارویی می باشد که بیش از ۳۰۰۰ سال است که در طب سنتی شرق آسیا مورد استفاده قرار گرفته است. چرا که خیلی ها اقدام به پرورش قارچ گانودرما از گونه ی لوسیدوم میکنند ولی متاسفانه به دلیل نداشتن تجهیزات تخصصی کافی و یا عدم علم کافی در زمینه ی کاشت و پرورش قارچ گانودرما، محصول نهایی آنان کیفیت و ارزش غذایی مورد انتظار را نداشته و نمیتوان محصولات عرضه شده توسط آنان را به عنوان یک محصول استاندارد در نظر گرفت. 

 





:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: